Skip to main content

social media

>>>

Formularz kontaktowy



    eCommerce oferujący bioprodukty (kosmetyki, srodki czystości, jedzenie oraz sojowe świece)

    Stan początkowy:

    Klientka prowadząca ecommerce z bioproduktami (kosmetyki, środki czystości, żywność oraz świece sojowe własnej produkcji) początkowo zdecydowana była zakończyć działania marketingowe na facebooku nie widząc efektów (brak sprzedaży) i jednocześnie widząc, że te same treści udostępniane na instagramie marki przynoszą regularną sprzedaż.

    Promocja w formie organicznych publikacji na facebooku i instagramie były jedynymi działaniami marketingowymi.

    Cele:

    Uruchomienie sprzedaży na facebooku, będącej efektem przekierowania ruchu do sklepu internetowego.

    Uruchomienie dodatkowych kanałów marketingowych sprowadzających ruch do sklepu.

    Wykonane działania:

    Od samego początku Klientka podkreślała, że udostępnia posty i stories na instagramie, które „z automatu” są przekierowywane na facebook.

    Zauważyliśmy, że niektóre formaty (jak karuzele), przyciągające uwagę użytkowników na Instagramie, nie sprawdzają się na profilu na facebooku.

    Zaproponowaliśmy nową szatę graficzną, w którą wkomponowaliśmy logo i fotografie produktów.

    Jednocześnie poza treściami stricte sprzedażowymi uruchomiliśmy cykl postów merytorycznych z poradami aby budować przywiązanie do marki, zarekomendowaliśmy także „nadanie twarzy” marce to znaczy odejście od fotografii produktowej do fotografii z udziałem modelek.

    Dodatkowo stwierdziliśmy, że w bazie klientów marki znajduje się kilka tysięcy adresów mailowych dotychczasowych klientów, którzy udzielili zgody marketingowej.


    Tym samym uruchomiliśmy regularne kampanie newsletterowe – początkowo 1 raz na 2 tygodnie, z czasem widząc skuteczność zwiększyliśmy częstotliwość do 1 maila w tygodniu.

    Wynik: 

    Już w pierwszym miesiącu naszych działań wygenerowaliśmy sprzedaż z facebooka.

    Podobnie pierwszy miesiąc prowadzenia kampanii newsletterowych wygenerował sprzedaż.

    Open rate naszych kampanii newsletterowych waha się pomiędzy 30% a 60%

    Aktualnie średni ROAS naszych działań (bez kampanii reklamowych – jedynie działania organiczne!) wynosi 250% m/m

    Zobacz jak pracujemy

    Czyli jak w sześciu prostych krokach realizujemy cele naszych Klientów

    1

    Rozmowa wstępna

    Pozwól nam lepiej zrozumieć Twoje problemy i potrzeby.

    2

    Opracowanie planu

    Znamy potrzeby. Czas określić cel i sposób na jego osiągnięcie.

    3

    Dobór narzędzi

    Wybieramy narzędzia marketingu internetowego, które pozwolą nam zrealizować plan.

    4

    Wdrożenie

    Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

    4

    Wdrożenie

    Czas przygotować materiały (do Twojej akceptacji).

    5

    Regularna współpraca

    Tworzymy materiały i publikujemy je zgodnie z ustalonym harmonogramem.

    6

    Comiesięczny raport

    Co miesiąc otrzymasz od nas raport skuteczności wraz z rekomendacją zmian, jeśli to konieczne.

    Napisz do nas!

    Opisz nam swój cel.
    Znajdziemy sposób by go osiągnąć!



      Zadzwoń do nas!

      Masz jakieś pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!